Evigheter å förskräckelser!

Jaha!

Gubben min e på party ikväll. Hans polare Anders fyller 25. Måste ju låta som han alltid e borta men så e de inte riktigt. E ju så att då finns de tid till bloggandet. Ja vill ju inte va en tråkbulle å sitta vid datorn när ja har min gubbe hemma....

Har precis fått i säng kidsen. Blev en utdragen läggning denna kväll. Mellan kvart i sju till kvart över nio för att vara exakt :). Känns som en evighet för övrigt. Nog för att ja gärna sitter här i soffan å gullar me mina älskade men lite egentid så här på kvällen e ju inte fel :)

Vi va till Västerås idag å shoppa lite kläder å Gurra somna såklart i bilen å då blir de fullt ös några timmar extra...
Hur som helst hitta ja ett par jeans för 200 spänn, riktigt nöjd faktiskt! Till min stora förskräckelse har ja fått smak för stuprörsformade brallor eller va de heter. För mindre än ett år sen inbillade ja mig att ja aldrig skulle ta på mig ett par byxor av den typen men nu har ja två....förstår inte riktigt va som hände?!?! Skyller på att utsvängda jeans e lite svårare att hitta!

Nu ska ja ta å hitta en sån där lista man fyller i, tänkte prova en sån va....så den dyker väl upp snart.
Verkar lite kul, hittar ja ingen så snor ja helt enkelt en från Jessicas blogg bara så där. Tänker inte ens fråga :)

Kommentarer
Postat av: Josabetthan

Sno på du bara! =)

2011-02-05 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0