Kvinnoproblem å plastisar!

God morgon =)

Nu e den här, lingonveckan....
Efter att ha haft skiten varannan vecka i tre månader så känns de helt okej att den nu kom "normalt" igen. Har slutat me minipiller å se så fint de ordna upp sig =) Å herregud tänker ni kanske nu?!?! Ska de bli en kotte till å svaret är NEJ de ska de inte! Har bara tagit en paus från tabletterna för att de skulle ordna till sig lite! Så de e bara för Kristoffer att ta på sig regnrocken ;)
Ja här sitter ja å skriver om kvinnoproblem, måste va sjukt intressant!

På lördag blir de party =) Ska träffa mina gamla goda kollegor från K-Rauta. Blir lite knytis å sist va de riktigt trevligt men som vanligt va ja sjukt trött. Pinsamt värre blev ja först att dra mig hemmåt bland alla gamlingar så nu jävlar ska ja parta tills ja somnar! Blir nog en övernattning till å me, för säkerhets skull ;)

Ikväll kommer plastfarsan Matte hit me sin plastson PP, vi ska käka lite gott å snacka lite skit. Dom lever som ungkarlar där hemma nu när frun tagit en semestertripp till Thailand ;)

Min släkt e väldigt plastig för övrigt....
Ja har inga riktiga syskon men sju plastisar å två dubbelplastisar. Tre på mammas sida, fyra på pappas sida å två på Mattes sida. Av alla dessa träffar ja två ibland iaf å de e inte illa pinkat i min röriga släkt, haha!

Rörigt värre blev de å väldigt blandat men men....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0