En pung i byxan å en fräckis....

Tjing tjohoo!

I den här familjen har vi fredagsmys! OLW har verkligen lyckats me den reklamen, nynnar på den varje fredag :) Stort grattis till dom! Problemet e bara att Gustav har så bråttom till godisskålen att han knappt hinner äta någon kvällsmat.....
Min vackra bild om att vi äter en fin, lugn middag, dukar av å sen sätter oss i soffan tillsammans å ser en mysig film får nog vänta några år känns de som. I går han ja inte ens svälja min mumsiga lövbiff innan Gurra käkat upp sin choklad! De e viktigt för mig, den där mysbiten! Finns inge bättre än att krypa ner i soffan me två halvtrötta mysiga söner å en underbar älskling. Helt enkelt bara vara en familj men de e vi ju även om vi har en glupsk chokladälskande liten kille :) Han e nog som lyckligast just då, sittandes i soffan me sin skål me mumsigheter i å de e de som spelar roll!

Jenny va här ikväll :) Vi käka pizza me barnen å snacka lite skit. Karlarna hade tipslördag hemma hos Anders. Härligt att vi har våra kära i samma gäng :) Då kan vi ha lite tjejsnack när grabbarna e på party! Hon e för go hon:)

Nu till nå helt annat! Bjuder på en alldeles färsk kommentar från Gustav!
Kristoffer brottade ner Gustav idag. Han slog sig tydligen lite på sin känsligaste kroppsdel. Cool som han e säger han:
- Vet du pappa, ja har faktiskt en pung i byxan!
Så söt, klockren!

Ja slår på stort ikväll å bjuder på en fräckis :)

En man går in på apoteket, och viskar i expeditens öra:
- Jag skulle vilja ha ett sådant där skydd, av gummi du vet.
Expediten svarar högt:
- Kondom menar du?
- Jo, jo! Men inte behöver du säga det så högt att alla hör.
Expediten:
- Vilken storlek vill du ha?
Mannen svarar generat:
- XL tror jag.
Expediten hittar dem inte, så hon frågar skrikande sin kollega som är 5-6 meter längre bort:
- Kerstin! Var är dom stora kondomerna?
Hon svarar:
- I nedersta facket.
Mannen kommer till kassan röd som en kräfta:
- Jag vill betala dem här.
- Kondomerna, säger kassörskan högt.
Mannen går generat mot dörren, men så stannar han upp och säger:
- Om någon nu inte skulle ha hört det, så är jag på väg hem för att knulla!

Haha! Stackarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0