Seg som få har ja gått å skaffat mig en blogg på äldre dar :)

Ja satt på toan i lugnet å läste min bästaste Jessicas blogg å tanken slog mig. Kanske ja skulle ta å skaffa mig en blogg? Så här sitter ja nu me alldeles för lite tid till nå bloggeri men de får ju bli när de bli helt enkelt :)

Namnet på bloggen är mitt liv (me andra ord)....

Hasselskranken är platsen där vi bor. Egentligen heter de Skrasselhanken vilket låter jäkligt sunkit i mina öron hur man än vrider å vänder på de men de va ju värt ett försök :) Riktigt trevligt område. Medelåldern i huset e väl så där 80 bast så inga partygrannar här inte :)

Bepanthen är en salva för röda rumpor faktiskt, symboliserar mina söner. Inte för att dom går runt här hemma med babianrumpor jämt å ständigt men de hade dom gjort om de inte vore för denna mirakelsalva så ja tackar för den! Bondpojken är mannen i mitt liv, Kristoffer! Bättre kille än så kan ni ju leta efter, önskar er lycka till me de :)

Å lilla ja är ju ingen annan en Jenny Larsson! Å vem e ja? De vet nog dom flesta som läser de här men iaf....25 år, mamma till två underbart busiga pojkar, Gustav född 2008 och Rasmus född 2010. Har båda fötterna på jorden i Sveriges närmaste stad, Enköping. E väl egentligen en riktig håla där störrsta "gallerian" (inte värd att kallas riktigt de) ser ut som nån form av anstalt men ja trivs som fisken i vattnet så får ja bestämma så hittar ni mig här tills ja ställer tofflorna på hyllan så att säga....
Är mammaledig å efter de "mellan två jobb" för att säga de fint, så jävla arbetslös som de går för att säga precis som de är! Men de ordnar sig :)

Evergrey e för övrigt helt enkelt ett förbannat bra band!

Kommentarer
Postat av: Josabetthan

Yay! Det här kommer bli en grym blogg, för att du är ju grym helt enkelt! Älskar titeln också! Sammanfattar ditt liv väldigt bra. =)

Kraaaam på de!

2011-01-28 @ 22:02:30
Postat av: Jenny

Tack tack! Får hoppas den blir bra :) Tänkte att ja hänger me ganska så bra i ditt liv ändå så ja måste ju ge dig en chans att hänga me i mitt....

Klurigt de där me titel men de blev bra tillslut!

Lite konstig men de e ju ja de :)

2011-01-28 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0