Stans fryslort känner press!

God afton!

Vilken press ja känner över att blogga....de va ju inte riktigt tanken, haha! Va ska ja skriva om? Va e intressant?
Tog mig samman å hoppas att folk tycker som ja. Att de faktiskt kan va kul att läsa om helt meningslösa saker som folk gör utan nån riktig poäng. Ja kan ju inte planera mina dagar så att bloggen ska bli roligare att läsa, de blir ju kaos! De här e ju mitt liv med tvättning, blöjbyten å nerkissade kalsonger (av Gustav, inte Kristoffer). Å ja bara älskar de precis som de är :)

Hur som helst va vi till badhuset igår. De va kul! Trevligt att göra något bara vi fyra tillsammans. Känns som vi inte riktigt hunnit me de på sista tiden :( Härligt på söndagar i badhuset, då har de varit babysim å e varmt i vattnet till skillnad från resten av veckan då de känns som att det hänger istappar på kanten till bassängen men så e ja ju stans fryslort också!
Någon fillur sa till mig att de stått i tidningen att Enköping har ett av Sveriges kallaste badhus! Så nått som ingen annan har finns här, sug på den!

Å idag e de tvättdag, igen! Fantastiskt va me tvätt två små killar kan göra på bara fyra dagar! Kollar precis på Familjen annorlunda. Där kan vi snacka om tvättberg! De gör mig väldigt nöjd me me min lilla tvättkorg å min underbara familj med alldels perfekt antal barn :)

Tack å hej prickigkorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0