Josabetthan, stolthet å ålderdom....

De va inte igår....
Uppdaterar lite smått....

Jessica e i stan :) Jättespontant kom hon som en liten ängel å tog me mig på äventyr i Kista gallerian (de kan vara så att ja tog me henne). Vi skulle hitta en topp eller en klänning till hennes väninnas bröllop. Å då kan man tänka att de inte e så svårt, finns ju en del butiker där....MEN de va omöjligt! Vi vände upp å ner på varje topp å klänning men inte då. Hur som helst så hitta hon en klänning i lilla Enköping på HM dagen efter, haha!
Ja va trots att vi inte hitta de vi skulle ha otroligt nöjd :) De va så kul å härligt att strosa runt bara hon å ja! De e inte ofta så lyx stämplar ja på de!

De e med stolthet ja meddelar läsarna att ni nu kan kalla mig Gudmor Jenny :) Ja har fått den stora äran att ha Vendela som min alldeles egna guddotter, ja får förstås dela henne me Kristoffer som e gudfar men de finns ingen ja hellre delar de än me min älskling såklart. Ja e så lycklig! Hon e så underbart fin!

Midsommar har vi firat också :) Uppe i Kullhyttan (ja undrar hur namnet uppkom), ligger vid Avesta typ. De e min kära plastfarsa å hans brud som har stuga där. Gubben fyllde 50 år så de måste vi ju fira! Vi hade riktigt trevligt helt utan regn också :) Ja måste erkänna att ja va lite orolig att de skulle bli lite för mycke fest för vi hade kottarna me oss men de var städat. Visst blev folk fulla men de hör ju till :)
De va så kul att träffa alla igen. Sen mamma å han skiljde sig har ja inte träffat så mycke folk på hans sida. Vi räkna ut att de va väl så där 10-12 år sen....! Ja insåg att ja åldrats en del när hans systers barn inte hade blöja utan faktiskt var 14 år.....! Herregud!

Nu avslutar ja här me hopp om att ja e tillbaka inom rimlig tid....
Ha de gott så hörs vi till jul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0