De sista man vill träffa på morgonen e väl ändå en gubbjälvel!?!?

God morgon!

Ja har alltid varit lite osäker på om dom där körkorten som påstås finnas i flingpaketen existerar å de gör dom! Känns skönt att ja inte letade i onödan men de känns härligt att ja tog mitt på riktigt efter min upptäckt här på morgonen. Dom verkar inte funka så bra....

Polisen hade nämligen fortkörningskontroll vid Bergvreten precis vid infarten till dagis. Dom hade stoppat en man som fick böter, haha säger ja om de! De va han värd! Tyvärr fick han parkera på dagisparkeringen. När ja håller på sätta in Rasmus i bilen så backar gubbjäveln in i vår kära lilla Volvo! Han hade rutan nere så ja skrek stopp å gick fram till honom å sa på ett vänligt sätt va han hade gjort. Men de va ju så klart polisens fel! Dom hade ju sagt att han skulle stå där, att ja inte tänkte på de?!?!
Inte nog me de! Sen smiter han iväg utan att höra sig för om bilen blev skadad mitt framför fyra snutar me två bilar! Smart där!
Som tur va blev de ingen bula på bilen så ja bestäde mig för att skita i de hela när polisen fråga. Så här efteråt hade de vart lite kul om de blev en bula så polisen fick stoppa honom igen å så hade vi fått rosten fixad också ;)

Vissa människor borde inte få ha andra fordon än rullatorer!

Bjuder på en rolig historia me dagens tema!

Gubben och gumman var ute och bilade.Dom kom fram till en korsning där de va rött ljus men gubben körde ändå. En polis såg detta och stoppade gubben en bit bort.
- Du körde mot rött ljus, sa polisen.
- Nej du, det gjorde jag inte, sa gubben.
- Det gjorde du visst, sa polisen.
Gubben stod envist fast vid sin åsikt. Till slut vevar gumman ner rutan och säger:
- Det är ingen ide att diskutera med min man, när han har druckit sprit!

Kör försiktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0