Idag har jag varit duktig :)

Hej!

Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och satt in en spiral. Jag hade tid för cellprov å passa på att göra två flugor på smällen ;) Har länge gått å funderat den där skiten men nu e de gjort och som jag misstänkte va de inte värst trevligt....
De gjorde dock inte så ont som jag trodde då jag hade föreställt mig en otrolig smärta. Inte va de skönt men jag överlevde :) Så nu e de bara hålla tummarna för att den inte ställer till me besvär där inne. I så fall behöver ja inte bekymra mig om den på fem år. Känns riktigt skönt :)
Å naturligtvis måste vi hålla tummarna för att cellprovet blir godkänt också, får svar om FYRA veckor! En hel evighet!

I natt sov lilla Musse mellan oss å de va så mysigt :) De var typ första gången de hände. Han brukar sova så gott i sin egen säng men igår kväll va de nog nått läskigt monster som jagade honom i drömmarna. Han va så ledsen min lilla prins.

Det ramlar ner nå skit från himlen idag! Snö tror ja det kallas å de gillar vi INTE! Ja som har börjat vårstädat balkongen i hopp om att de börjar bli dax för första grillningen....de ser ut som den får vänta ett litet tag till....

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0