En lista....

Blir en lista i brist på annat...en ganska menlös sådan faktiskt...

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng?

Ja, de e nog ganska vanligt!


Hånglat på en bio?
Ja du! Bra fråga...ja tror de. Inte grovhånglat en hel film direkt men nått litet kanske.


Hånglat i skogen?

Jo men de e ja ganska säker på...

Sovit naken?
De har hänt men de e inget ja gillar. Känner mig så naken faktiskt ;)

Kört över hastighetengränsen?
Ja försöker verkligen att hålla mig eftersom ja precis fått körkort men de har väl hänt när man ska upp i fart så att säga. Tycker ändå att ja e bra på de!

Målat om ditt rum?
Flera gånger! Så crazy e ja..

Dumpat någon?
Ja de har hänt. Konstigaste gången var nog när snubben erbjöd mig att stanna å äta lite kassler me potatis efter att ja väldigt tydligt klargjort att de va tokslut!

Stulit pengar från en kompis?
Ja, från Jessica en gång när hon inte såg! Haha! Ja skojja bara!Över min döda kropp att ja skulle göra de!

Hoppat i en bil med folk du just har träffat?
Japp! Visste inte ens vilka som satt i bilen när ja klev in. Var från en förfest till krogen.

Varit i slagsmål?
Kanske inte värt att kalla slagsmål men ja å granntjejen blev riktigt osams när vi var typ 10 kanske. Vart en brottningsmatch i lekparken, haha!

Smugit ur ditt hus?
Nej, men in i mitt hus. Tyvärr kom mamma på mig...klockan var visst alldeles för mycket. Förstod inte va hon snacka om ;) Den va ju bara 03:00...

Haft känslor för någon som inte känt desamma?

Ja, tror de. Blev inte riktigt klok på va han ville å ännu mindre på va ja själv ville så ja struntade i de...

Hånglat med en främling?

Nej, ja har kännt dom i flera timmar ju!

Älskar eller saknar du någon nu?
De e klart! Va e de för fråga?!?! Älskar å saknar nån jämt!

De va de...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, stackars kasslermannen! :P



2011-03-02 @ 19:56:06
URL: http://josabetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0