Panik för det lilla!

God morgon gott folk!

Efter frukosten blev de krokodiltårar när Gustav skulle lägga sitt dinosauriepussel, en bit fattades :( Hela världen bara rasade samman för pojken, de e ju hans favoritpussel. Så smart som ja e LOVADE ja honom att ja skulle hitta den under tiden han var på dagis. Normalt brukar de inte vara svårare än att den ligger under köksbordet men inte då?!?!
Så nu har ja vänt upp å ner på hela lägenheten, städat varenda liten leksaksvrå. Letat i skor, under soffan å precis överallt om de skulle vara så att lillebror varit i farten. I panik ringer ja till Kristoffer me hopp om att han lagt den på nå bra ställe men nej.
Så va gör ja?!?! Ja tittar en sista gång där ja började, under bordet å vad ligger där om inte den förbaskade pusselbiten! Upp å ner på "fotpinnen" ligger den maskerad å skrattar åt mig!

Vi fick iaf städat bland leksakerna å ja har gjort min älskade kille till den lyckligaste i världen! Känner mig som en alldeles underbar mamma :)

Nu ska ja ta å vända tillbaka på vårt hem....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är en grym morsa! Med eller utan upphittad pusselbit. =)

2011-05-03 @ 21:50:41
URL: http://josabetth.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack snälla du :)

Men tro mig, de blir betydligt enklare att va en grym morsa me pusselbiten ;)

2011-05-05 @ 11:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0