Myspyshelg å gnällspikar!

Herregud min skapare va gnälligt de ska vara nu för tiden! Vet inte va som flugit i mina små änglar?!?! Ja blir smått frustrerad å vet inte va ja ska göra för att dämpa de som dom besväras av, vad de nu e...?
Rasmus blir ledsen så fort vi kommer hem när ja har planer på att ta de lite lungt. På min kära höft vill pojken sitta mest hela tiden, ja kommer bli sne, haha! Måste vara någon fas, finns visst många efter min forskning på nätet....

De tragiska e att ja själv sitter här å gnäller nu så de e visst ärftligt! Hur länge gnällerier än pågår så e dom alltid mina underbara så änglar :)

I fredags var vi på Wallmans salonger i Stockholm me mina goa svärpäron å Kristoffers två bröder. Blev en övernattning på First Hotel me riktigt god frukostbuffé och halvkroppsmassage på lördagen, LYX! Så nu har dom skämt bort oss ordentligt :) Riktigt lyckat! Helt perfekt hade de blivit om ja inte missuppfattat hela situationen om va ja skulle packa å inte......

I telefonen uppfattade jag att ja inte skulle ta me nån skjorta eller långärmad tröja för de hade Kristoffer me till jobbet men i själva verket va de så att ja skulle ta me en långärmad skjorta för de hade han inte tagit me....! Blev alltså helt bak å fram. Så där står karln redo att byta om till en halvskruttig T-shirt ja lyckats trycka ner i väskan. Blev en rask promenad (vilket innebar håll för oss båda) från gamla stan till gågatan för att fort som fasiken hitta en hyfsad skjorta. Blev ombyte i kassan....
Tillbaka på hotellet står en rom å cola å väntar på mig å en sån har ja aldrig druckit så fort i hela mitt liv för vi va ju lite sena av nån anledning ;)

För övrigt så saknar ja min Jessica å de e inte bra för de lär dröja ett tag innan vi ses igen :( Hade varit bra om ja inte saknat henne redan....
Vi han ju me en hel del när hon va i stan iaf! Så kul att se henne igen. Ibland undrar ja över hur vi lyckas ha de så gott när vi väl ses. De går ju så långt i mellan. Finns många ja träffar betydligt oftare å trots de blir de inte samma kvalitet på upplevelsen eller hur ja ska säga. Ni förstår säkert ;) Måste vara så att vi e förbannat goda vänner helt enkelt :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kära vän! Att du tycker det är en upplevelse med kvalitet att träffa lilla mig är den finaste komplimang jag någonsin fått! Kan säga att jag känner likadant om dig. =) Puss å kram på dig! :D

2011-05-03 @ 15:15:09
URL: http://josabetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0