Kräkor å ärtor i öronen....

Hej!

Nu e vi på fötterna igen :) Efter en envis magsjuka med kräkningar å kisseri från stjärten e vi piggare å de e så skönt! Ja ska inte vara för kaxig nu men Rasmus har på något underligt vis lyckats hålla sig undan alla baciller. Skulle vara väldigt trevligt att kunna ta del av informationen om hur man lever mitt bland kräkor utan att smittas men de får bli hans hemlighet....

De värsta av allt med sjuktiden va att ja inte fick möjligheten att sno en sista kram från Jessica innan hon åkte hem till Trollhättan. Så nu får ja vänta ända till påsk :( Glädjer mig dock åt att vi avslutade denna tid me en otroligt lyckad å rolig fest. Ser fram emot nästa!

Ja har ju börjat på mitt nya jobb nu. Trivs riktigt bra! Verkar vara ett bra gäng cheferna lyckats få ihop, en stor guldstjärna där! Har varit ganska lungt med arbetsuppgifter ännu men de skulle visst bli ordning på de till nästa vecka å knasig som ja e ser ja fram emot att ha riktigt mycket att göra. Ja vill att uppgifterna ska stå i kö när ja jobbar! Inge fistid ;)

Mina barn har för övrigt något föremål i öronen. Kan va en ärta eller nått åt de hållet?!?! Dom hör liksom inte va ja säger och de leder till en grym frustration i mig eftersom dom lever loppan! Tanken att dom inte vill lyssna har slagit mig. Men varför skulle dom inte vilja lyssna på en tjatig morsa som säger att man inte får göra något som man själv upplever som skitkul å helt okej?!?! Hur som helst måste ja fundera ut en plan....ja får klura på de.

Hörs :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker du ska försöka blogga lite oftare då och då så jag har något att läsa syster! :)

2012-02-14 @ 21:39:28
URL: http://juullliiiaadencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0