Baciller å dåligt tryck...

För första gången sen september 2009 fick jag hämta Gustav på dagis tidigare, en hel kvart. Pojken hade feber. Jag skulle vilja påstå att det är ett mirakel att det inte inträffat tidigare.
När man går in på dagis den här tiden på året vore det toppen om man kunde hålla andan i typ 20 minuter utan att se ut som en smurf i ansiktet. Inte långt ifrån alla har någon form av krämpa. De är hosta, dåliga magar och litervis med snor. Bara vi slipper den där magsjukan som så ihärdigt söker nya offer varje dag.

Själv kände jag mig otroligt konstig imorse. Jag är ju konstig i grund och botten men det här var något annat. Världen snurrade, precis som de gångerna man har tagit den där sista drinken. Magen var inte i form den heller.....

Hur som helst känner jag mig inte berusad längre :) Och jag slapp bakfyllan!

Avslutar med ett kundcitat av en herre i 40 årsåldern med ett duschmunstycke i handen:
-Tror du att du skulle kunna hjälpa mig? Det är så att jag har så dåligt tryck i slangen.....

Vad säger man?!?! Inte blir det bättre när han förklarar att frun i huset blir så upprörd över det dåliga trycket....

Tjoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0