Blod, mil och klockan natt!

Tjohoo!

För ett tag sedan druttade det in en inbjudan på Facebook. En halloweenfest med trevligt folk precis på min lediga helg :) Perfekt!
Så nu har jag bestämt mig för det självklara, jag ska gå! Eller närmare bestämt åka bil. I ca fem timmar eftersom festen är i Trollhättan.
Tänkte att ja på listan "99 saker att göra innan tofflorna hamnar på hyllan" skulle bocka av "åka sjukt långt för en fest".

Så idag gav jag mig ut på egna ben (läs hjul) för att införskaffa mig diverse saker till festen. Lite smink, blod och kläder. Kommer bli rysligt kul :) Längtar verkligen, mest efter fröken Trollhättebo Jessica <3

Nu är det godnatt för Gustav men han har inte riktigt insett att klockan är natt än. Vi väntar :)

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0