Helg eller inte, imorgon är det lördag...

Jo men hej...

Det är söndag och helt knasigt lördag imorgon?!?! Har jobbat när resten av folket i familjen är lediga och tar därför helg imorgon med tanken "bättre sent än aldrig".

Trots att det är helt värdelöst att fara till jobbet när man vet att familjen är hemma så är det faktiskt roligare att arbeta helg än vardag. Det är lite mer kunder och folks förväntningar och problem ska uppfyllas och lösas :) Man får visa vad man kan och även vad man inte kan ;)

Imorgon har jag funderingar på att ge mig in i förrådet och sortera berget med grejer. Jag ryser dock en aning av tanken så vi får se. Vore bra om jag lyckades få in ännu mer saker om det nu ens är möjligt?!?!

Tack å hej, rensa förråd. Å nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0